søndag 28. februar 2010

Drømmehund


De fleste av oss som har drevet med hund noen år har vel dannet seg et bilde av hvordan drømmehunden skal være. Det har iallfall jeg gjort. Og at det er en BRIARD jeg snakker om er jo en selvfølge....;)
Og min drømmehund er altså en hund som har eksteriøret til Luna og hennes "familie" , med den mentaliteten som Wilma har. Om jeg får denne drømmehunden noen gang gjenstår å se....

Jeg er jo utrolig priviligert som har de to hundene jeg har. Vakre Luna som har hevdet seg i toppen på listene over de mest premierte briardene i Norge over flere år, og herlige Wilma som jeg nå prioriterer i lydighet. Det er greit å ha to til hver sitt bruk...;) Men jeg har allerede begynt å tenke på min neste hund, det må jeg bare tilstå. Og kynisk nok tenker jeg mest på utstilling. Den skal helst ha et stort potensiale i utstillingsringen, i tillegg til å være bra mentalt selvsagt..;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar