mandag 9. april 2012

Wilma

Har drevet og studert Wilma en del de siste månedene. Og enten har ekteriøret hennes bedret seg vanvittig gjennom vinteren, ellers har jeg fått igjen gangsynet ;) For jeg har sagt hele tiden at hun ikke er så bra eksteriørt, selv om andre har sagt noe helt annet ;) Og nå ser jeg at de har rett ! For hun er faktisk veldig bra ! Fint hode, bra vinkler og masse annet ;) Og ikke minst - en veldig feminin helhet ! Har aldri hatt en briard med så feminint kjønnspreg før.
Nå fundeerer jeg på om jeg skal stille henne litt etterhvert ;) Det er snart 3 år siden hun var i ringen sist, og håpet er at det går an å trene henne opp til å vise seg bedre i ringen enn tidligere.
I 2015 er hun veteran, så jeg drømmer om å ha henne klar til Europavinneren som da skal foregå på Lillestrøm.
Om jeg stiller henne før det, avhenger av om det blir noen ny briard på meg eller ikke ;)

1 kommentar:

  1. Åh, så herlig, å se din søte Wilma ! Og å stille som veteran, ( som henne i 2015 ) er noe av det artigste, synes jeg.
    Vel overstått påske ( snart ).

    Beste hilsen fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett