søndag 18. mars 2012

Isn't it ironic......

Luna på sin hittil eneste "agility-trening"
i romjulen 2008
( foto Line Fjellet)

Temmelig ironisk ja...... ;) Her for en tid siden bestemte jeg meg for å slutte å trene hund. Dette fordi jeg ikke hadde noen å trene med, og jeg bestemte meg for at det var bortkastet energi å ergre seg over det, da var det bedre å finne andre ting å engasjere seg i. Og det har jeg med stor glede gjort, men jeg kommer selvsagt ikke til å slutte med hund ;) Og hva skjer ? Joda da får jeg plutselig invitasjon til å bli med å trene hund.... Så da må jeg altså tenke om igjen..... Det ironiske er at LYSTEN til å trene, den er foreløpig helt forsvunnet, og jeg vet ikke hvor jeg skal lete for å finne den..... Og nei, det nytter ikke å trene for at andre vil eller mener at jeg skal......;)
Egentlig så er det greit at jeg ikke absolutt vil trene nå, når det nærmer seg VM i kjelkehockey. De neste par ukene kommer jeg til å være på plass i Hamar OL-amfi, som frivillig i noen timer hver dag. Og det gleder jeg meg kjempemasse til. Skulle ikke forundre meg om jeg plutselig får lyst til å trene hund da, når jeg ikke kan ;)
Nå når våren har kommet over en måned tidligere enn normalt, kjenner jeg at jeg iallfall har lyst til å gå spor med de firbente. Det er jo noe....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar