lørdag 28. august 2010

En regnværsdag....


Det er tidlig lørdagskveld, og det har regnet hele dagen. På sånne dager må jeg innrømme at jeg trives best innendørs. Og det ser det ut som de firbente gjør også...;) Egentlig skulle Wilma og jeg vært på runderingstrening i dag, men det måtte jeg droppe. Med en hektisk periode foran meg, må jeg bare ta hensyn til helse-tilstanden. Og den er jo som den er....;)
Neste helg er det utstilling igjen, da setter vi kursen for Tånga Hed og en svensk briardspesial. Har vært der før, i 2007 og 2008, og det er en veldig trivelig utstilling. I år skal hanhundene være på lørdagen, med 40 påmeldte. Tispene er på søndag, med 42 påmeldte. Forhåpentligvis skal Lisbeth stille Luna for meg....;) Onsdagen etterpå reiser hundene og jeg til Stavanger. Har planer om å kjøre over Hardangervidda på veien bort, det er en kjempefin tur som jeg ser frem til. Som alltid blir det nok hektisk når jeg kommer "hjem", men lørdag 11 september er iallfall satt av til en ny utstilling. Da er det NKK-utstiling på Orre. Stilte jo på Orre sist jeg var hjemme, og synes det er en skikkelig fin plass å arrangere utstilling. Denne gangen er jo også Nora, den hvite gjeterhunden til søsteren min junior, så det blir også spennende. Jeg blir i Stavanger en uke, fra onsdag 8 til onsdag 15. september. Når jeg kommer tilbake, er det flere ting på kalenderen ut over høsten. Blant annet planlegges det et treff med damene jeg traff på Grande i november i fjor, håper bare at det ikke kolliderer med andre ting. Kjenner at jeg trenger å treffe denne gjengen, som sliter med de mange av de samme utfordringene som meg selv i hverdagen...;) Og nei, vi snakker ikke bare om sykdom, slik noen tror. Vi prater stort sett om det meste, og latteren sitter løst..;) Men bare det å VITE at noen der ute forstår hvordan man har det, gjør det faktisk litt lettere å leve med fibrospøkelset på skulderen...;)

1 kommentar:

  1. Det høres ut til at du får det jevnt koselig utover ! Tvi, tvi på alt som er av konkurranser :)

    Beste hilsen Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett