torsdag 17. juni 2010

Lenge siden....

Det blir lenge mellom hver oppdatering her, og jeg er ikke alene. Det er mange som oppdaterer både blogger og hjemmesider langt sjeldnere enn før. En del av skylden for dette kan nok legges på Facebook, der de fleste av oss nå er registrert. Der blir det aller meste av det vi foretar oss lagt inn slik at at vennene våre både kan se det og kommentere det temmelig på direkten. Selv er jeg blitt veldig begeistret for FB, det skal jeg være den første til å innrømme. Og jeg bruker nok mer tid der enn jeg burde....;) Men samtidig synes jeg det er litt trist at hjemmesidene og bloggene kommer i skyggen av FB også.... Selv teller jeg på knappene om det er noen vits i å blogge i det hele tatt lenger, siden jeg ikke vet om noen leser det allikevel...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar